POMOCNIK

Ważna informacja....


dla każdego potencjalnego Klienta Biura Matrymonialnego.


Zanim zapiszemy się do Biura, sprawdźmy czy Biuro zarejestrowało zbiór danych osobowych w GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych).


 Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o - Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883  nakłada na każdą osobę fizyczną i prawną, która przetwarza dane osobowe w związku z działalnością zrobkową i zawodową, obowiązek rejestracji zbioru danych osobowych.


Zatem każde Biuro Matrymonialne musi zarejestrować zbiór danych osobowych, które przetwarza.


Sprawdzić to możemy na stronie GIODO:


e-GIODO


 BĄDŹMY INTRYGUJĄCY


Zanim zapiszemy się do Biura Matrymonialnego, dokładnie zastanówmy się co zrobić, aby osiagnąć swój cel.
A naszym celem jest zmiana naszego samotnego życia, na życie pełne radości i szczęścia z kochanym partnerem.


Biura dysponują ogromną ilością ofert i nasza oferta może zginąć w ich tłumie.


Nic tak nie przemawia do Klienta jak ładne zdjęcie i dobrze opracowana oferta. 


Zacznijmy od zdjęcia. Przejrzyjmy wszystkie swoje albumy. Wybierzmy kilka zdjęć, które uważamy za najciekawsze.


Warto też skorzystać z usług profesjonalnego fotografa. 


Dokładnie zapoznajmy się z Ankietą. 


Podstawowe dane muszą być zgodne z rzeczywistością. I tego się trzymajmy.


Postarajmy się natomiast, aby opis naszej osoby był niebanalny i intrygujący.


Nie piszmy: dobrze gotuje....
napiszmy: mistrzyni kochni włoskiej, czy francuskiej, a może chińskiej.


Nie piszmy: dobrze piecze....
napiszmy: specjalistka od makowców, szarlotki czy torta Malakowa.


Podzielmy się swoimi pragnieniami i marzeniami, 
napiszmy: marzę o locie balonem, skoku na bandżi, zdobyciu Kilimandżaro, podróży do wnętrza ziemi itp.


napiszmy: lubie lody śmietankowe, czekoladowe, wdrapywać się na drzewa, zbierać poziomki, karmic małpy w ZOO.


Nasza oferta musi się wyróżnić i przykuć uwagę.


Powinien z niej bić optymizm, radość życia.


Mamy ogromne pole do popisu, to nasza wizytówka, nasza reklama.


Nasza promocja jest w naszych rękach.  Musimy włożyć w nią trochę serca. 




Bądźmi niebanalni, ciekawi, intrygujący.




W biurze jest mnóstwo ofert. Prawidłowo wypełniona Ankieta, to dobrze opracowana oferta.  To na podstawie Ankiety zostaje opracowana oferta.  Zróbmy wszystko, żeby nasza oferta wyróżniała się na tle innych ofert.

Opis osoby:
ładna, elegancka, atrakcyjna, piękna, zgrabna/przystojny, szczupła, wysoka, niska, o kobiecej figurze, modna, zadbana,  naturalna, typ spotowy, wyróżniająca się, kulturalna, szarmancki, nienaganny, postawny itp.

Warunki mieszkaniowe:
złe, średnie, dobre, bardzo dobre,
np. mam własne mieszkanie (wymienić ile pokoi), mieszkam z rodzicami, wynajmuję mieszkanie, mam własny domek.

Warunki materialne:
złe, średnie, dobre, bardzo dobre,
np. jestem osoba bezrobotną, mam dobrze płatna pracę,  jestem niezależna finansowo, chętnie bedę pracować razem z partnerem.

Zainteresowania:
chętnie czytam książki, oglądam telewizję, chodzę do kina, teatru, wędkuję, szyję, robię na drutach, szydełku, maluję, pisze wiersze itp.

Charakter:
romantyczna, naturalna, pilna, obowiązkowa, z poczuciem humoru, odpowiedzialna, wspaniałomyślna, spontaniczna, delikatna, dokładna, staranna, uczuciowa, pednatyczna, estetka, taktowna, wielkoduszna, punktualna, optymistka, pewna siebie, zdecydowana, opanowana, sentymantalna, litościwa, pokorna, indywidualistka, dumna, łagodna, rzeczowa, kulturalna, szczodra, inteligentna, opanowana, przyjacielska, mądra, urocza, zdystansowana,  itp.




Charakter (z gr. - charakteristikos - odróżniający) - piętno, cecha, wizerunek lub właściwość. Zespół cech wyróżniających dany przedmiot, zjawisko, osobę od innych tego samego rodzaju, np. ze względu na wygląd, postać, działanie czy zachowanie.
psychologii charakter rozumiany jest jako:
·         Zespół cech psychicznych danej osoby, które ujawniają się w jej zachowaniu, sposobie bycia, usposobieniu. Pojęcie utożsamiane w tym znaczeniu z osobowością.
·         Zespół tych cech osobowości, które związane są z przekonaniami moralnymi. Pojęcie używane do pozytywnego i negatywnego wartościowania osobowości jednostki, np. szlachetny charakter, niezłomny, osoba o silnej woli, ale: bez charakteru, egoistyczna, o słabym charakterze. Ze względu na normatywne konotacje, pojęcie rzadziej używane we współczesnej psychologii niż osobowość.
·         Osobowość – wewnętrzny system regulacji pozwalający na adaptację i wewnętrzną integrację myśli, uczuć i zachowania w określonym środowisku w wymiarze czasowym (poczucie stabilności). Jest to zespół względnie trwałych cech lub dyspozycji psychicznych jednostki, różniących ją od innych jednostek.
Osobowość jest także definiowana jako charakterystyczny, względnie stały sposób reagowania jednostki na środowisko społeczno-przyrodnicze, a także sposób wchodzenia z nim w interakcje.
Nie jest jedynym wyznacznikiem działania – to co i jak człowiek robi zależy też od doraźnego stanu fizycznego i psychicznego, emocji, stopnia przygotowania do danego działania. - za Wikipedią


Temperament:
  • choleryk - silna wola, rywalizacja, dominacja, pewność siebie, stanowczość, śmiałość itp.
  • flegmatyk - spokojny, ugodowy, opanowany, cierpliwy, dyplomatyczny itp.
  • melancholik - analityczny, wytrwały, zorganizowany, perfekcjonista, kulturalny itp.
  • sangwinik - żywy, wesoły, towarzyski, pogodny, rozmowny, energiczny, popularny, ruchliwy, optymista itp.
System wartości:
np. miłośc, rodzina, szczęście rodzinne, zdobywanie ludzkiego zaufania i przyjaciół, praca, wykształcenie i dążenie do wiedzy -
Wartości stanowiące cel życia to: rodzina, religia i byt w znaczeniu egzystencjalnym
  • religijne (Bóg jako wartość absolutna, dążenie do świętości)
  • duchowe (prawda, dobro, piękno, miłość, sprawiedliwość)
  • witalne (prawo do życia, zdrowie, siły życiowe)
Potrzeby:
np. osiągnięcie baezpieczeństwa, domu, rodziny, dzieci. Posiadanie mieszkania, pracy, wiernego partnera itp. Spełnienie zawodowe, zaspokojenie własnych ambicji, kształcenie się, pragnienie akceptacji, niezależności, przynależność do grupy, rodziny, potrzeba miłości, realizacja zainteresowań, własny rozwój, silne potrzeby estetyczne itp.