poniedziałek, 5 lipca 2010

ROZMAWIAJMY O MIŁOŚCI


 
Więcej na blogu:   Największa jest Miłość

4 komentarze:

  1. Witam pani Elu,
    cieszę się, że dała się pani namówić na bloga. Ciekawi mnie, kiedy zacznie pani organizować wieczorki taneczne i rozmowy przy ognisku. Zaskoczyły mnie 2 pozostałe blogi. Ale są fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam pani Elu,
    ciesze się, że zdecydowała się pani prowadzić bloga. Zaskoczyły mnie pozostałe blogi, ale są fajne.

    Kiedy zacznie pani organizowac wieczorki taneczne, a co ze spotkaniami przy ognisku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam pani Elu, cieszę się, że założyła pani bloga.
    Zaskoczyły mnie pozostałe 2 blogi, ale są fajne.

    W ofertach nie zobaczyłem swojej oferty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie pana Anonimowego,

    Bloga założyłam na prośbę moich klientów.
    Bardzo proszę o sugestie. Może jest jakiś temat, który Pana szczególnie interesuje? Chętnie go poruszę.

    Oferty dopiero uzupełniam. Zapewniam, że wkrótce Pańska oferta pojawi się na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń